کلبه یادگاری

عاشقانه * روانشناسی * علمی * مذهبی

کلبه یادگاری

عاشقانه * روانشناسی * علمی * مذهبی

اس ام اس سر کا ری

 

اس      ام    اس      سر      کا      ری

همیشه سعی کن تو زندگیت امیدوار باشی، هیچ وقت غم و حسرتِ چیزی رو که نداری مثل عقل، انسانیت، درک، شعور، فهم و چیزایی از این قبیل رو نخوری!

****

اس ام اس سر کاری



****

اس ام اس سر کاری
توی ایران خراب‌تر و ویرون تر از «بم» که نداریم ؟ بمتم داداش !

****

اس ام اس سر کاری

دستتو مشت کن ...
مشته؟
مشته مشته ؟
حالا محکم بزن تو چشمت تا کور بشی دوریمو نبینی !

****

اس ام اس سر کاری

برو پایین منو می‌بینی
..
.
تنبل ، دیر اومدی ، رفتم !

****

اس ام اس سر کاری

گرد و خاک تنهایی دلم را با جاذبه نگاهت زدودی،
خانه قلبم را از غم پاک کردی،
حالا که زحمت می کشی، ره دستمال هم روی میز بکش !

****

اس ام اس سر کاری

جووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووووو
ووونه من ، نفسو حال کردی ؟!

****

اس ام اس سر کاری


اس ام اس سر کاری


****

اس ام اس سر کاری

میدونی پشه چند تا دندون داره ؟؟
.
.
43 تا
.
.
شک داری ؟ برو بشمار

****
اس ام اس سر کاری

ما خیلی از انقلاب دور شدیم ...
از امام حسین فاصله گرفتیم .. شهدا رو پشت سر گذاشتیم ...
کم کم داریم می رسیم به میدون خراسون .. . کسی پیاده نمی شه؟

****

اس ام اس سر کاری

مهم نیست که با چه لباسی میای، مهم نیست که با چه ماشینی میای، مهم نیست کی میای ...
فقط بیا این آشغالارو از جلوی در بردار، بو میده !

****

اس ام اس سر کاری
این اس ام اسو تا حالا واسه هیچکس نفرستادم...
..
.
.پس واسه تو هم نمیفرستم

****

اس ام اس سر کاری

شب به یاد تو از خواب بیدار می شم، به در و دیوار می خورم، و با هزار دردسر به تو می رسم ...
ای دستشویی ...

****

اس ام اس سر کاری

من این اس ام اس رو نفرستادم٬ موبایلم خودش فرستاد٬ مثل اینکه موبایلم خاطر خواه موبایلت شده !

****

اس ام اس سر کاری

تو بهترین، زیباترین، مهربون ترین، خوش تیپ ترین، دوست داشتنی ترین، ماه ترین ، جیگرترین دوستی که داری : منم !

****

اس ام اس سر کاری

زندگی چیه ؟ زندگی عشقه، عشق چیه ؟ عشق بوسیدنه، بوسیدن چیه ؟ بیا اینجا بهت بگم !!!

****

اس ام اس سر کاری

اون چیه که اولش منم،‌ دومش تویی، آخرش هم زبون داره؟
گل گاو زبون!

****

اس ام اس سر کاری

دوستت ندارم به اندازه اقیانوس، چون یه روز تموم می شه.
دوستت ندارم به اندازه خورشید، چون غروب می کنه.
دوستت دارم به اندازه روت که هبچوقت کم نمی شه!

****

اس ام اس سر کاری

زندگی دو چیز به من آموخت . . .
که هرچی فکر می کنم یادم نمیاد چی بود!

****

اس ام اس سر کاری

\__/
(=''=)
(\__/)
ببخشید پیشی من پریده تو گوشی شما!

****

اس ام اس سر کاری

خدایا به هر که دوست میداری بیاموز که اس ام اس 15 تومان بیشتر نیست و به هر که بیشتر دوست میداری بیاموز که ارزش یک دوست بیش از 15 تومان است ...
(شریعتی 2007)

****

اس ام اس سر کاری

یادته یه روز تو رو از بابانوئل خواسته بودم؟
امروز اومد گفت من تو کار جنس بنجل نیستم!

****
اس ام اس سر کاری

جوک اس ام اس
^-^-^-^-^-^

به لره میگن با سرعت جمله بساز میگه : ویــــــــــــــــــــژ

****

اس ام اس سر کاری

اصفهانیه داشته با خانوادش از جلوی رستوران رد می شده بوی خوب غذا رو احساس می کنن.
به بچه هاش میگه بچا اگه بچای خوبی باشین یه دفه دیگه هم از اینجا رددون می کونم.

****

اس ام اس سر کاری

ترکه میره نانوایی، نانوا میگه هر کسی اومد بگو پشت سرت نایستد، نون نمی رسه. ترکه هم هر کی می اومده می گفته بیا جلوی من بایست، پشت سرم نون نمیرسه !

****

اس ام اس سر کاری

ترکه به زنش می گه: برو مهرت رو بذار اجرا خونه بخریم !

****

اس ام اس سر کاری

توی دنیا عاشقا چه بی کسن .. عاشقا عاقبتش خار و خسن .. اینارو گفتم برات تا بدونی .. عاشقی خیلی خطرناکه حسن !!!

****

اس ام اس سر کاری

می دونید چرا در بعضی جاها در مراسم عروسی داماد رو روی اسب می‌نشونند؟ خب واسه این که آخرین شانس فرار رو هم به اون داده باشند!

****

اس ام اس سر کاری

(نیمه شب)
خوشحالم که خوابی عزیزم
چون اگه بیدار بودی و می دونستی از دلتنگی تو خوابم نمی بره حتما خوابت نمی برد ...

****

اس ام اس سر کاری

آفلاین:
به علت پرونده‌ی هسته‌ای ایران، یاهو قراره ID های ایرانیو پاک کنه، یا این آف رو سند تو آل میکنی، یا 15 مرتبه بلند (از رو پشت بوم) میگی "انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست" !!! وگرنه ID پاک می شه !

****

اس ام اس سر کاری

زندگی را نمی توان تحمل کرد، مگر آن که اندکی دیوانگی چاشنی آن کرد.

 

اس   *   ام  *  اس   *   سر  *    کا   *   ری

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
گیمر... دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:45 ب.ظ http://www.gamebazi.blogfa.com

وب پر محتوایی داری
با تبادل لینک چطوری به من سر بزن

sepideh دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:55 ب.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام دوست عزیز، خسته نباشی ...

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با :

دیر زمانیست که بارانی ام ....

http://deltange-naseria.blogsky.com

منتظر حضور گرمت هستم ....

موفق باشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد