کلبه یادگاری

عاشقانه * روانشناسی * علمی * مذهبی

کلبه یادگاری

عاشقانه * روانشناسی * علمی * مذهبی

sms

یارو میاد تهرون 1 پرشیا میبینه میزنه شیششو خورد میکنه صاحبش میاد میگه مگه مرض داری ؟ طرف میگه اه مال تو بود من فکر کردم مال شوکته

 یه روز دل تصمیم می گیره سنگ شه تا دیگه عاشق نشه میره و سنگ می شه و میره قاطی سنگ ها اما اونجاهم عاشق یه سنگی می‌شه

 

اگه مردنگی رنگ باخته
اگه عشق فراوش شده
لگه همی مردم نامرد شدن
اگه دخترها بی معرفت شدن
اگه زندگی بی معنا شده
به تو چه مربوطه تو فقط جواب اس ام اس منو بده

 

 چشمات وقتی زیباست که مال اشک باشه. اشک وقتی زیباست که مال عشق باشه. عشق وقتی زیباست که مال تو باشه. تو وقتی زیبایی که دستت تو دماغت باشه

 

 میگم مرسی، بهش برسی، با کومپرسی، نگی به کسی، منو میبوسی؟ اگه نبوسی! خیلی لوسی

 

 اگه یه روز تو خیابون از کنار یه گنجشک رد شدی اون نپرید فکر نکن دوستت داره بدون تو رو آدم حسابت نکرده

 

 آرزو می کنم
زندگی مال تو….مرگ مال من
راحتی مال تو….گرفتاری مال من
شادی مال تو…..غم مال من
همه مال تو ولی تو مال من

 

 قابل توجه آقا پسرای باحال
خصوصیات دخترا
1. تا زبونشون باز میشه عوض مامان بابا میگن شوهر!!
 2.حالشون از پسرا به هم میخوره ولی نمی دونم چرا 666 تا دوست پسر دارن
 3.اگه خونشون آتیش بگیره بین بابا و لوازم آرایش حتما لوازم آرایش و انتخاب می کنن!
4.نون شب ندارن بخورن ولی پول عمل دماغشونو ردیف میکنن!
 5.همه خوشکل و خوش هیکلن(خدایا منو بخاطر این دروغم ببخش)
6. از 8 تا 20 سالگی شونصدتا دوست پسر داشتن که هیچ کدوم درکشون نمیکردن
( امید وارم به خانم ها برنخوره و فقط به این مطلب به عنوان یک مزاح و شوخی برخورد کنند)

 

 من بیمارستانم نگران نشو . من تصادف کردم . تا فردا مرخص میشم . دکتر میگه شونت شکسته . دیگه خوب نمی شه باید برم یه برس دیگه بخرم

 

 میدونی چرا وقتی گریه میکنی چشمت رو می بندی؟
وقتی میخوای بخندی،وقتی میخوای کسی رو ببوسی وقتی میخوای تو رویا بری چشمت رو می بندی؟
چون قشنگترین چیزای این دنیا دیدنی نیستند

 

ایشاالله با هم میرم بهشت تو بخاطر اینکه روی زمین یه فرشته بودی و من بخاطر اینکه با یه فرشته روی زمین دوست بودم

 

 فاصله ها : از نفرت تا علاقه یک محبت . از دشمنی تا دوستی یک لبخند . از جدایی تا پیوند یک قدم
از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس

 

 از جلوی گل فروشی رد می شدم دیدم زیبا ترین گلش نیست SMSزدم ببینم کجایی

 

 اگه به من 60 ثانیه وقت بدی بگی بگو... میگم تو 10 ثانیه اول به یادم باش و50 ثانیه رو میدم به تو...تا تو برام حرف بزنی چون تو برام مقدسی