کلبه یادگاری

عاشقانه * روانشناسی * علمی * مذهبی

کلبه یادگاری

عاشقانه * روانشناسی * علمی * مذهبی

مراسم تقدیر از دبیران

سلام خانم مرادیان عزیز

از این که به وبلاگم سر میزنید خوشحالم

دوستان خانم مرادیان دبیر سال آخر من بودن یعنی هر چی ازش بگم کم گفتم

امیدوارم همه دبیرا مثل خانم مرادیان مهربون و خودمونی باشن  در ضمن از مدرسه  کارو دانش فاطمه الزهرا هم تشکر میکنم که در طول دوسال شولوقی های من و دوستانم را تحمل کردن امید وارم این مدرسه همیشه  همین جور با شاگرداش مهربون باشه از مدیر مهربون خانم هادیان هم تشکر میکنم

دسته همه ی معلم های  دوران  تحصیل رو از دور میبوسم

خیلی دوستون دارم 

شاگرد با وفاتون حوریه الله وردی زاده 

نظرات 2 + ارسال نظر
؟ شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.ottelo.blogsky.com

سلام . خوب و جالب بود . به ما هم سر بزنید . موفق باشید .

[ بدون نام ] شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام عزیزم
خوشحالم وبلاگتو نو می بینم .
ممنونم از اظهار لطفتون.
آرزوی موفقیت برای شما دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد