کلبه یادگاری

عاشقانه * روانشناسی * علمی * مذهبی

کلبه یادگاری

عاشقانه * روانشناسی * علمی * مذهبی

اس ام اس

 

sms  sms   sms  sms

 

اسپانیایی ها میگن : "عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است ایتالیایی ها میگن: "عشق یعنی ترس از دست دادن تو !" ایرانی ها میگن : "عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود


قلب خودت رو با قلب من خالی نکن چون من قلبم رو قفل کردم و رو برگه نوشتم دور از دسترس اطفال.

یه روز یه مرد رشتی به زنش می گه بهت تبریک می گم مادر شدی زنه می گه منم دعا می کنم تا یه روز تو هم پدر بشی


همیشه عکس همسرت رو بزار تو کیفت که هر وقت مشکلی واست پیش اومد به عکسش نگاه کنی و بدونی که مشکل بزرگتری هم وجود داره


روزی دروغ به حقیقت گفت : میل داری با هم شنا کنیم ؟ حقیقت ساده لوح پذیرفت و گول او را خورد . آن دو با هم به کنار ساحل رفتند . حقیقت لباسش را در آورد . دروغ حیله گر فوراً لباسهای او را پوشید . از آن روز به بعد همیشه حقیقت عریان و زشت است و دروغ در لباس حقیقت زیبا و فریبنده


قلب دخترا مثل قبرستون می مونه، هرکی رفت توش دیگه بیرون نمی یاد ولی قلب پسرا مثل هتل پنج ستاره است معلوم نیست کی می ره کی می یاد


دیروز : از پذیرفتن خانم های بدحجاب معذوریم!!! امروز: از پذیرفتن خانم ها، با شلوار کوتاه معذوریم!!! فردا : خواهشا با شلوار وارد شوی

یه روز یه قزوینیه یه پیرمرد رو می برده مهد کودک و به مدیر مهد می گه : ببم جان اینو بگیر بی زحمت برای ما خوردش کن


بهترین دوست اون دوستی که بتونی باهاش روی یک سکو ساکت بشینی و چیزی نگی و وقتی ازش دور شدی،حس کنی بهترین گفتگوی عمرت رو داشتی


می دونی چرا دو تا ترک نمی تونن شب پیش هم بخوابن ؟ چون سر اینکه کدوم وسط بخوابن دعواشون می شه


بیچاره مردها: وقتی به دنیا میان همه احوال مامانشونو میپرسن وقتی ازدواج میکنن همه میگن به به چه عروس خوشگلی وقتی هم میمیرن میگن آخ بیچاره زن


فرشتگان از خدا پرسیدن: خدایا تو که بشر رو انقدر دوست داری چرا غم را آفریدی ؟ خدا گفت : غم را به خاطر خودم آفریدم چون این مخلوقه من تا غمگین نباشه به یاد خالقش نمی افته


ترکه میره جلوی آیینه لپ خودشو می کشه میگه : چطوری خره!!!


یه اصفهانی می میره عکس نداشته قبرش بزنند تا گردن خاکش کردند


هنگامی که عشق تو را به اشارتی فرا می خواند رهرو عشق باش عاشق شو تیغ های نهفته عشق تو را خسته می کند نوای عشق چنان تند باد شمال در باغ رویاهای تو را اشفته می کند اما عاشق شو. جبران خلیل جبران


قلب من، دل من، خون تو رگهای من، نفس من، جیگر من، خلاصه . . . . . . . . . . . . همه وجودم درد می‌کنه، باید برم دکتر ببینم چرا اینطوری شدم!


هرگاه احساس کردی که گناه کسی آنقدربزرگ است که نمیتوانی او را ببخشی بدان که اشکال در کوچکی قلب توست نه در بزرگی گناه او

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد